Hi guys!

New to the Forum. Sent here through a link at Burst Forum. Not very new to Burst (about months).

Good luck to all,

Gringo56.

Welcome! :slight_smile: hope you like it at the new forums.

@Gringo56 Thank you for joining in, and enjoy yourself!

Welcome to GETBURST @Gringo56,
great you are a Burster, nice to have you here.
It is great to have some veterans to help the newbies.
Good luck to you as well and have a great time.
See you around :slight_smile:

ich bin auch neu hier und finde es super das es ein deutschsprachiges Forum gibt,ich mag den Burst,ich mine den Burst schon eine Weile und freue mich hier auf Menschen zutreffen die Ihn auch mögen

Another translate for you :slight_smile:

I’m also new here and find it great that there is a German-speaking forum, I like the burst, I mine the burst for a while and look forward to people here who like Him

@rosivw There is a German section right at this address if you wish to post there. We have two German admins already here :slight_smile:

https://forums.getburst.net/c/german-discussion

Hi @rosivw,
I do not speak German, but I would like to welcome you to GETBURST and wish you all your mining and BURST adventures.
I hope to see you around and having fun.
have a great time and see you soon :wink:

Maybe one day my German will be good enough and I will go visit you all in that category.

Hallo Estie_Trixie ich bedanke mich und freue mich freue mich hier dabei zusein :grinning:

[quote=“rosivw, post:8, topic:60”]
Hallo Estie_Trixie ich bedanke mich und freue mich freue mich hier dabei zusein

I will translate so we can all understand.
-Hello Estie_Trixie I thank you and I am looking forward to it here

Vielen Dank Ich hoffe mein Google Deutsch ist gut. Ich freue mich sehr, Sie kennenzulernen und ich kann nicht auf Sie warten, um mehr über sich selbst zu erzählen.

Happy BURSTing und ich hoffe, Sie zu sehen und mehr Deutsch zu lernen, hoffentlich nicht alle Google Translate.:grin:

Translation:
Thank you I hope my Google German is good. I am very happy to meet you and I can not wait for you to tell more about yourself.

Happy BURSTing and I hope to see you and learn more German, hopefully not all Google Translate.
:grin:

Hallo Estie_Trixie na ja die Übersetzung ist nicht so toll,aber ich kann schon damit klar kommen.Ich finde das Minen vom Burst super,was benutzt Du? Ich habe mir eine HDD angeschaft,sie ist super für die Umwelt,da Sie wenig Strom verbraucht,kaum Wärme erzeugt und kein Lärm macht.Ich habe Sie im Wohnzimmer zustehen,Sie stört überhaupt nicht,einfach super und wie ist es bei Dir?

Translation:
Hello Estie_Trixie Well, the translation is not so great, but I can already come with it. I think the mines of the burst super, what do you use? I have a HDD attached, it is great for the environment, since you use little power, hardly generate heat and no noise. I have you in the living room, you do not mind at all, just super and how is it with you?

Wenn es Ihnen nichts ausmacht, einen neuen Schritt in der gleichen Kategorie zu schaffen, so dass wir nicht in diese eindringen.
Auf diese Weise können wir alles dauern!
Danke und sehe dich in deinem neuen Schritt.
Bitte markiere mich und ich werde dich besuchen.:grin:

Translation:
If you don’t mind creating a new tread in the same categorie so we do not invade this one.
That way we will be able to atlk all about it!
Thank you and see you in your new tread.
Please tag me and I will join you.:grin: